Заголовок 3

Пресрелізи публікуються на комерційних умовах відповідно до наданих текстів. Редакція залишає у себе право редагувати першоджерело за наявності у ньому помилок без спотворення суті наданих текстів. PrWire не несе відповідальності за зміст матеріалу. 

Прес-релізи публікуються мовою оригіналу (російською, українською, англійською) у обраних інформаційних випусках та у відкритому доступі на сайті агентства у розділі “Прес-релізи”.

Прес-реліз у відкритому доступі у розділі “Прес-релізи” можна опублікувати з фотоматеріалами, блоками відео з провідних відеохостерів або вбудовувати записи із соціальних мереж.

Усі статті у системі розміщуються вручну. Жодних генерованих каталогів статей, жодних червоних ганчірок для пошукових роботів.

Разова оплата за пресреліз

Прес-релізи розміщуються на весь термін роботи майданчика з разової оплатою.

Навіщо потрібно публікувати пресреліз:

PR

PR в Інтернеті – це мистецтво формування сприятливого ставлення інтернет-громадськості до товару, людини, компанії, події тощо.

Основні завдання PR:

  • інформування про новий товар, послугу, подію, компанію тощо;
  • підвищення впізнаваності особи/бренду;
  • збільшення обсягу продажів за рахунок підвищення рівня довіри до товару, особистості, компанії.

Репутація

Пошукові системи зараз є основним джерелом клієнтів в інтернеті, і багато користувачів звертають увагу на відгуки в мережі про компанію/людину, з якою збираються співпрацювати.

Основні завдання SERM:

усунення негативних відгуків із поля видимості (витіснення за ТОП 10-30);
формування позитивного чи нейтрального бренду/профілю у пошукових системах;
профілактика чорного піару.

SEO

Ефективне просування молодих сайтів та сторінок. До 3 років. Використання вічних посилань дозволяє безпечно отримати зростання позицій та полегшити подальше просування у ТОП класичними методами пошукової оптимізації.